Nedelja, 21 Oktober 2018, 06:24

OPOZORILO! Naša spletna aplikacija uporablja piškotke.

Sprejmi

Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vašo napravo, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje. Preberi več

Piškotki, ki jih uporabljamo za delovanje portala, v nobenem primeru ne škodijo ne Vam, ne Vašemu računalniku. Omogočajo izdelavo dokumentov preko pametnih e-obrazcev, merjenje statistike obiska, delovanje partnerskega (affiliate) programa, oglaševanja, deljenja vsebin preko družbenih omrežij in komunikacijo z Vami. Predvsem pa omogočajo boljšo in lažjo uporabo portala za Vas kot uporabnika. Prosimo potrdite ali se strinjate z uporabo piškotkov na naši strani (kliknite spodnji gumb Sprejmi).

00386/5/627-9150
00386/5/627-4091
Župančičeva ulica 18
6000 Koper - Capodistria
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

APRE L’UFFICIO DEL DEPUTATO FELICE ŽIŽA

Podobne novice

Apre lunedì, 3 settembre a Capodistria, l’Ufficio del deputato Felice Žiža per gli incontri con gli elettori in regione.

La sede sarà a Capodistria, in Via Župančič 18, nella stessa palazzina della CAN costiera. Il parlamentare riceverà ogni lunedì, dalle 10 alle 11, i connazionali che si saranno prenotati telefonicamente, al numero 051- 486776 o via mail, all’indirizzo felice.cni18@gmail. com. Il 17 settembre, invece, inizieranno gli incontri itineranti del deputato nelle Comunità degli Italiani. Il primo appuntamento è a Isola, dove dalle 17 alle 18 conferirà separatamente con chi lo desidera e si prenota in tempo, mentre a partire dalle 18, il dottor Žiža promuove una tribuna pubblica per sentire direttamente dagli elettori problemi e proposte, punti di vista diversi e cercare la soluzione alle difficoltà riscontrate. Il calendario degli incontri itineranti prevede tappe il 24 settembre a Capodistria, il primo ottobre a Pirano, l'8 ottobre ad Ancarano, il 15 ottobre a Crevatini, mentre il 22 ottobre Žiža sarà a Bertocchi. In tal modo il rappresentante della CNI a Lubiana fa fronte agli obblighi che si era assunto in campagna elettorale, quando si era impegnato a organizzare regolari incontri con gli elettori, in più vicino possibile ai loro luoghi di residenza.

Najbolj brane

Podobne novice

Drugo

Zadnje novice

Info-libro

Podobne novice